Terug
Home > COVID-19

Informatie COVID-19

Antwoorden op uw vragen over COVID-19

Hoe werkt de coronavoucher?


De coronavoucher mag volgens de regelgeving van ANVR/SGR alleen uitgegeven worden voor vakanties die ten gevolge van COVID-19 een negatief reisadvies hebben gekregen of door Transavia niet kunnen worden aangevlogen. Op de datum dat dit wordt bepaald, dient de boeking als zodanig genoteerd te staan. Met dit voucher heeft u de mogelijkheid een andere vakantie bij Ross Holidays te boeken binnen één jaar na uitgiftedatum van de voucher. De nieuwe vertrekdatum mag dus ook ná de geldigheid van de voucher zijn, mits uiterlijk binnen seizoen 2021, zolang de boeking maar binnen een jaar na uitgifte is gedaan. De waarde van de coronavoucher is gelijk aan het betaalde bedrag van uw nota . Wordt de reissom van de nieuwe vakantie duurder? Dan betaalt u het verschil bij. Wordt de nieuwe reissom goedkoper, dan blijft het resterende bedrag als een tegoed op deze voucher staan. De coronavoucher is persoonsgebonden en kan niet worden overdragen, m.u.v. aan de SGR.

Krijg ik de kosten van mijn stoelreservering of bijgeboekte extra bagage bij Transavia terug?


Als u rechtstreeks bij Transavia extra services heeft geboekt zoals een stoelreservering of extra ruimbagage, dan krijgt u van hen via de mail waar u deze bevestigd heeft gekregen, bericht dat het rechtstreeks aan Transavia betaalde bedrag via een voucher aan u wordt gerestitueerd. Dit kan enige weken in beslag nemen.

Ik wil graag een reis boeken bij Ross Holidays voor 2021. Kan dat?


U kunt uw vakantie voor vertrek na 15 januari 2021 bij ons boeken. Wij houden het geldende reisadvies scherp in de gaten en als er iets verandert, hoort u dit ruim op tijd van ons.

Toch vragen of zorgen rondom COVID-19?


Bel ons (024 642 48 48) of stel je vraag via het contactformulier. Uiteraard zijn wij ook te bereiken via info@rossholidays.nl
keyboard_arrow_leftkeyboard_arrow_right

Deel met vrienden of reisgenoten

Deel met vrienden of reisgenoten