Speciale service aanvraag

Hier vindt u een overzicht van de SSR (special service request) mogelijkheden die Transavia aanbiedt.

Mobiliteit

Bent u niet zo mobiel en hebt u hulp nodig op de luchthaven, of bij het instappen in het vliegtuig?
Transavia onderscheidt 3 verschillende vormen van immobiliteit:

- Ik kan korte afstanden lopen en zelfstandig traplopen
- Ik kan geen lange afstanden en geen traplopen
- Volledige rolstoel inclusief tilhulp

In alle gevallen is het belangrijk dat je ruim 2 uur voor vertrek van je vlucht op de luchthaven bent. Loop je met krukken, maar heb je geen hulp nodig op de luchthaven en kun je zelf traplopen? Dan hoef je dit niet vooraf te melden. Je krukken mogen gratis mee in de cabine. Je plaatst deze in het bagagevak boven je stoel.

Rollator, rolstoel en scootmobiel

Als u reist met een rollator hoeft u deze niet van tevoren aan te melden. De rollator wordt gratis vervoerd in het bagageruim. Als u zonder rollator hulp nodig hebt op de luchthaven vraag dan maximaal 48 uur voor vertrek assistentie aan. Houd er rekening mee dat u bij aankomst de rollator bij de bagageband weer terugkrijgt.

Transavia biedt u de volgende mogelijkheden aan om uw scootmobiel of rolstoel aan te melden:

- Passagier met eigen rolstoel
- Rolstoel droge accu
- Rolstoel natte accu lager dan 86 cm
- Scootmobiel droge accu
- Scootmobiel natte accu lager dan 86 cm

Meer informatie op de website van Transavia

Overige speciale service aanvragen

- Blind
- Neemt een hulphond mee
- Doof


- Zuurstof aan boord
- Airline levert zuurstof
- Passagier eigen zuurstof
- Draagbare zuurstofconcentrators
- Medische bagage


- Verstandelijke beperking of ontwikkelingsstoornis
- Alleenreizende kinderen in de leeftijd van 5 t/m 11 jaar
- Fiets/Kinderfiets/Tandem


keyboard_arrow_leftkeyboard_arrow_right

Deel met vrienden of reisgenoten

Deel met vrienden of reisgenoten