Samenwerken is samenzijn, is vriendschappen opbouwen, is herinneringen maken

Sinds vele jaren kwamen onze Griekse samenwerkers begin januari naar Nederland en verbleven we met de hele groep van agenten en autoverhuurders in een hotel in Amsterdam. Na twee jaar door de ons welbekende reden van afwezigheid, waren wij dit jaar weer in de gelegenheid hen uit te nodigen om samen te kijken naar de toekomst.

We boekten het hotel voor de hele groep en een voor een kwamen ze vanuit verschillende delen van Griekenland aan. We maakten een boottocht door de grachten van Amsterdam tijdens de Amsterdam Light Festival en genoten van een heerlijk buffet aan boord. Na afloop deden we nog een drankje in de hotelbar en iedereen vertrok tevreden en voldaan naar zijn of haar kamer. De volgende dag verscheen iedereen met een goed humeur aan het ontbijt. Voor die dag stond een bezoek aan de Johan Cruijff ArenA op het programma waar we een rondleiding kregen die iedereen goed beviel. Daarna vertrokken we richting de Heineken Experience die ook met veel gelach en gezelligheid werd ervaren. Traditioneel getrouw, gingen we ’s avonds eten bij een bekend Chinees restaurant waar onze gasten uit Griekenland altijd gek op zijn. De afsluiting van de dag was met een wandeling door nachtelijk Amsterdam. Ontbijt de volgende ochtend weer allemaal tevreden gezichten. Nog hier en daar een gesprek en daarna het afscheid; kalo taxidi, ta leme, en tot in Griekenland.

U vraagt zich af waarom ik u dit allemaal vertel. Dat leg ik graag uit. Met deze samenwerkers heb ik al jaren, met sommige van hen al meer dan 20 jaar, een goede band. Uit een eerst zakelijk contact groeiden goede samenwerkingen en met velen van hen zelfs vriendschappen voor het leven.

Hun en mijn enthousiasme, samen gebundeld voor een doel, hebben ervoor gezorgd dat Ross Holidays is, waar het vandaag de dag staat. In goede en in moeilijke tijden waren we er voor elkaar en hebben we samen gezorgd voor mooie vakanties voor onze klanten. Samen keken we onder elke steen of er een pareltje verstopt was dat geschikt kon zijn voor het kleinschalige aanbod naar Griekenland van Ross Holidays. Jaren van investeren, samen met de agenten en de autoverhuurders, ben ik er trots op het grote aanbod al jaren aan u te kunnen presenteren. Alles op de bestemmingen is steeds goed geregeld, steeds op basis van mijn afspraken met hen die ons vertegenwoordigen op de verschillende locaties.

Met dankbaarheid en liefde hebben we afscheid genomen van elkaar om zeker op de bestemming met elkaar in contact te komen. De samenwerkers moeten wachten tot over een jaar om elkaar weer te zien. Want inmiddels zijn ook zij hecht geworden met elkaar door hun vele jaren gezamenlijke activiteiten in Nederland.

We kijken niet alleen met een goed gevoel naar het verleden, maar ook met een open en positieve blik naar de toekomst. Samen zijn we er voor u!

Een terugblik

keyboard_arrow_leftkeyboard_arrow_right

Deel met vrienden of reisgenoten